vrijdag 18 juli 2014

Medaille voor de beste collega's

In september 2013 ben ik voor het eerst aan de slag gegaan als juf. Ik had heel veel geluk want ik mocht een top juf vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Juf Stéphanie!
Deze vervanging was zo leuk! Niet alleen de school en de hele fijne kindjes van het eerste leerjaar, maar ook mijn parallelcollega juf Ingrid.
Toen juf Stéphanie in maart terugkwam vond ik het wel jammer dat ik de kindjes moest achterlaten en mijn fijne collega's ging moeten missen...
In april kreeg ik een brief in de bus van Klasse. Ik was genomineerd voor 'leraar van het jaar'. Natuurlijk wist ik onmiddellijk wie mij genomineerd hadden ;).
In mei gingen we samen naar de uitreiking. Om hen te bedanken had ik deze medaille voor hen gemaakt. Deze droegen ze dan tijdens de uitreiking.

Heel erg eenvoudig om te maken. Het enige wat je nodig hebt is papier met motiefjes, washi tape, strijkparels, lijm en een sluitspeld.




Geen opmerkingen: