zondag 30 augustus 2015

Feestbeestketting en stempel in thema flamingo voor de jarige

In een eerdere blogpost vertelde ik al hoe ik de jarige kapoenen in mijn klas in de verf zet.
Voor dit schooljaar heb ik mijn 'jarigen concept' wat in een nieuw jasje gestoken.
Ik ben enorme fan van de leuke flamingo prentjes en prints. Ze maken mij helemaal vrolijk.

Mijn feestbeest van de dag aankondiging voor op de deur is nu in het flamingo thema.

Ook mijn feestbeestbadges zijn vernieuwd met een leuke flamingo lay-out.
En de feestbeestbadge is omgetoverd tot een feestbeestketting. Dit omdat ik merkte dat de sluitspeld vaak los kwam. 


En last but not least heb ik ook een bijpassende stempel ontworpen voor in de kids hun agenda.
De stempel is niet alleen leuk om te gebruiken in de klas, maar ook leuk om op cadeautjes en kaartjes thuis te stempelen.


Stempels kan je bestellen door een mailtje te sturen naar lise.nicodeme@live.be
Wie deze flamingo stempel besteld krijgt ook een mailtje met daarin het bestand van 'feestbeest van de dag' en het bestand van de 'feestbeestketting'. 




Geen opmerkingen: