donderdag 7 januari 2016

Niets leuker dan ruilen


Vorig schooljaar heb ik mij sterk toegelegd op het leesonderwijs. Verschillende dingen die ik hier rond deed kan je terugvinden op mijn blog onder het label 'lezen'.

Ik liep ook al een hele tijd met het idee in mijn hoofd om te werken met een soort 'leeslogo'. Hiervoor koos ik de hipster vos van heartlocked.

Ideeën genoeg, nu moest ik deze nog uitvoeren.
Voorbije zomervakantie werden hiervoor de eerste stappen gezet. Ik deed een ongelofelijk fijne ruil met een collega. :)
Zij wou graag een persoonlijke juf- stempel, ik wist dat zij een cameo sillhouette heeft.
En voila.... zij maakte voor mij een leuke tas met de hipster vos.




In ruil maakte ik voor haar deze juf- stempel. :)




P.S.: Wil je ook ruilen? Ik sta steeds open voor fijne ideetjes ;)




Geen opmerkingen: