donderdag 3 augustus 2017

Een WHALE Y cadeau




De zus van een goede vriendin heeft een zoontje gekregen, Lowie! Gisteren ging ik op babybezoek en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Online zag ik een leuk bodyke met walvissen op. Daardoor kreeg ik het idee om een cadeau in 'walvissen thema' te maken. 
Een kaartje pimpen met posca-stiften was het easy gedeelte. De walvis zakdoekendoos zag ik ooit op pinterest en maakte ik enkele jaren geleden al eens voor mijn lief. Gelukkig heb ik een papa met veel materiaal en zaagt die zonder vragen een staart uit ;). Ik hou van fluo kleurtjes dus de walvis moest fluo geel worden. Word je instant blij van! :) Jammer genoeg heb ik geen fluo acrylverf dus spoot ik er enkele lagen vernis over. Om hem helemaal af te maken heb ik in de binnenkant van de doos een boodschap gestempeld (jaja, een naamstempel komt steeds van pas. Bestellen kan bij mij ;)). Uiteindelijk kwam het moeilijkste deel van het cadeau (waarvan ik dacht dat het het makkelijkste zou zijn), namelijk het bodyke kopen. Was het model dat ik wou toch overal uitverkocht zeker. Gelukkig vond ik nog een ander model met een walvis op!

Geen opmerkingen: