zaterdag 5 augustus 2017

Recyclage krijt-, zand- en watertafel in één!




Twee schooljaren geleden 'kreeg' ik mijn echte eigen klas. Van een oude bureau maakte ik toen deze krijt-,/zand-/watertafel. Mijn papa zaagde een stuk van de poten zodat het bureau op kinderhoogte kwam. Ik pimpte het lelijke bureau met masking tape en verfde het blad met kleurrijke krijtverf (eerst schuren). En voila ik had een goedkope en originele krijttafel! 
In de ikea kocht ik ook een grote plastic bak en deze doet dienst als zandbak. Soms ook als waterbak. Wanneer we de krijttafel willen gebruiken om op te schrijven zetten we de bak er gewoon onder. Van plaatsbesparing gesproken! ;)
Na twee schooljaren intensief gebruik zijn er wat krassen op het krijtvlak, maar hij kan nog perfect dienst doen ;).

Geen opmerkingen: